Best Blogger Tips

Diam bukan berhenti !

Salam kepada readers, pembuka bicara pertama setelah hampir dua tahun. Kenapa tiba-tiba jadi ayat novelis ni? Hahaha. Ok lah, setelah lama aku tenggelam dalam kesibukan, akhirnya dapat juga aku memulakan semula minat berblogging. Agak kekok dengan interface baru dashboard blogspot yang nampak semakin maju , smooth dan mudah. Nuffnang pun dah berubah. Rasa macam baru je jadi blogger. Haha. Walaupun agak lama aku 'terkulai layu', aku still mengikuti blog-blog yang keep step forward. Big clap untuk diorang. Ada yang dulu merangkak, sekarang dah berlari. Ada yang dulu berlari, sekarang tersungkur. Ada pula yang belum sempat nak berjalan dah tersungkur, aku la tu. Hahaha.


Aku juga nak minta maaf kepada sesiapa yang ada bagi komen atau bertanyakan soalan dekat post sepanjang dua tahun ni yang aku tak jawab sebab aku ada kekangan, halangan, konflik, batasan, sekatan terhadap masa. Jadi setelah mula berjinak semula, aku akan lebih aktif melayan pembaca. Belasan juta terima kasih kepada yang masih menyokong blog ini untuk aktif semula dan yang membaca sepanjang dua tahun lepas. Apa pun, terima kasih sekali lagi. (^^,)


# Belum rasa rajin nak tukar template (^^,)

3 pendapat:

Kasih Salina said... Best Blogger Tips

assalamualaikum & salam kenal..selamat kembali berblogging..setiap org ada kenangan yg tersendiri dalam dunia blogging kan..

dah terjah sini,akak follow ye,follower ke:1063

Khalilah said... Best Blogger Tips

Slmt kembali berblog... :) Sy barulah blogger yg amat baru^^

Anonymous said... Best Blogger Tips

And the reds will marching onnnnn.. XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...